4.09.2017

VEGAN OMLET CANDIR



İnstagram hesabım açıldı. Bu zaman zarfında bütün emeklerimi, özenle hazırladıklarımı, enerji, zaman ve heves sarf ettiklerimi körü körüne kontrolün bende olmadığı bir siteye emanet etmenin ne kadar saçma olduğunu idrak ettim. Bugünden veya yarından itibaren oradaki güzelim fotoğrafları, tarifleri, fikirleri, önerileri ufak ufak buraya taşıyacağım. Arada da yeni şeyler paylaşacağım tabii.

Öneriler, fikirler diyorum; çünkü sürekli tarif vermiyorum-vermeyeceğim şekil-A'da da görüldüğü üzere. Ben vegan olduğumda bu tarz sitelerden, internetten çok faydalandım. Ama sonuç olarak beslenme denen şeyin bir noktada yaratıcılık ve hayal gücü ile ilgili bir şey olduğunu anladım. O nedenle zaman zaman tarifler, zaman zaman öneriler, zaman zaman fikirler paylaşacağım.

Vegan değilken kesinlikle omlet fanatiği bir insan değildim. Şimdi ise pratik, lezzetli ve çok çeşitli şekillerde yapılabilecek bir şey istediğimde aklıma ilk nohut omleti geliyor. Bir isim vermek gerektiği için nohut omleti diyoruz, yoksa krep olarak da adlandırılabilir. Hem yapması kolay hem her öğüne uygun hem de tatlı, tuzlu içine sürülen herhangi bir sosla ya da ilave edilen sebzelerle, hatta eğer daha geniş daha farklılıklara açık bir damak zevkiniz varsa meyvelerle birlikte çok lezzetli oluyor. 

2 adet nohut omleti için 1 su bardağı nohut ununu tuz, çeşitli baharat ve 1 su bardağına yakın su ile karıştırıp yağlı tavaya döküp çift taraflı pişiriyoruz. O kadar kolay ki yaptıkça müdavimi ve ustası olacaksınız merak etmeyin.

4 yorum:

  1. Çok leziz görünüyor :) Bloğunuzu yeni gördüm ve takibe aldım, sizi de bloğuma beklerim :)
    https://maviveedebiyat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz :) Çok teşekkür ederim, sitenizi ziyaret etmeye çalışacağım.

      Sil
  2. Yemek olaylarına da el attın demek :D hadi bakalım hayırlı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vegan olunca her şey kendiliğinden gelişti :) Teşekkür ederim.

      Sil